Friday, October 11, 2013

Set slimming : prevent better than cure

Hebat penangan herbalax, ramai tertunggu herbalax cz bis stok, bila stok dah ad, sekelip mata abis. Herbalax, lechithin n alfafa, supplements hebat tuk set slimmimg,herbalax n alfafa untuk detox or buang sgl toksik dalam badan, lechitin untuk bakar lemak2 berlebihan dan ESP untuk bina otot dri pemakanan berasaskan protein..

Detok

■Herb-Lax:detox usus, mgandungi daun senna yang digunakan oleh Rasulullah sebagaimana dinyatakan dalam Tibb An-Nabawi:Rasulullah s.a.w bersabda “Apa yang kamu gunakan untuk melancarkan pergerakan usus besar dan menggalakkan pengaliran daripada perut?” Aishah r.a. menjawab, “Euphorbia”.Baginda bersabda lagi, “Padanya terdapat penyakit dan ia sepanas api, sebaiknya gunakan senna”.
■Alfalfa Complex:Daun Alfalfa merupakan makanan tinggi nutrisi dan sumber fiber yang baik untuk detox tubuh.

BAKAR

■Omega Guard: terdiri dari asid lemak perlu yang bertindak dengan hormon termasuk hormon leptin yang berkaitan dengan rasa lapar. Pengambilan asid lemak Omega-3 membantu menjadikan tubuh kita ‘mesin pembakar lemak’.
■Lecithin:sejenis pengemulsi lemak yang tidak dihasilkan oleh tubuh.

BINA

■ESP(energizing soy protein):Membina otot adalah penting dalam berdiet kerana otot yang sihat membakar lemak lebih baik dan menjadikan kawalan berat badan kita menjadi lebih baik.

Set slimming sgt2 limited stok skrg.jum2..pm or wasup for detail.saya pasti akan guide anda:)

No comments:

Post a Comment