Wednesday, October 23, 2013

Vitamin C shaklee

Shaklee: Set untuk kecantikan kulit







Vitamin C sustained release shaklee.....penah cuba?



sapa yang penah cuba pasti nak lagi...mesti ad yang tertanya2 kenapa vit c shaklee ni dipanggil sustained release???Sustained release’, berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24 jam.Rumusan unik yang membenarkan pelepasan vitamin c secara perlahan dan berterusan selama 5 jam.

  • Satu tablet membekalkan 500mg vitamin C iaitu bersamaan 7biji setengah oren.
  • mengandungi ‘Bioflavinoid’ dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg. Bioflavonoids bekerja untuk meningkatkan keberkesanan vitamin C.

Nak kulit cantik? Pudarkan parut-parut jerawat? Pudarkan jeragat? Kulit lebih moist, cerah dan sekata? yang penting selamat, semulajadi dan berkesan, Shaklee ada kajian dan bukti-bukti klinikal dan jurnal-jurnal yg dipublished. Sebab tu juga saya dengan yakinnya menggunakan Shaklee dan rekemen pula kepada anda.  utk kulit cantik, cuba gabungan supplement ini, sesuai utk semua jenis kulit.. Kalau berjerawat teruk, boleh add on Zinc Complex!


ESP (Energizing Soy Protein)


  • megandungi 9 jnis amin0 asid penting yng tdk dpt dihasilkan oleh tubuh.ia penting tuk pembentukan sel2 kulit.so, pentingkan?:)
  • sel kulit akan diganti stp 21 hri, so pgambikan protein berkualiti tgi dari Esp insyaAllah membantu memperbaharui sel2 kulit dgn menyingkirkan sel2 mati》kulit jd anjal n lembut.

Vitamin e: 
  • Bertindak sbg agen anti-penuaan, pangambilan harian vit e》awet muda, menghilang parut
  • membantu penyerapan oksigen ke dlm tubuh.
Zink

Zink merupakan mineral yang penting untuk aktiviti metabolism dalam tubuh kita yang bertindak sbg konponen penting enzim. Ia juga memainkan peranan dalam sistem imunisasi, pertumbuhan dan perkembangan seksual.

Apa yang best tentang Zink complez shaklee...anda nak tahu???
  • ia dirumus khas dari gabungan zink glukonat semulajadi dgn nutirient semulajadi seperti kalsium, alfafa yang bertujuan untuk memudahkan zink diserap ke dalam badan kita. 
  • Dalam jangka masa yang panjang, zink boleh mengeluarkan logam toksid seperti kadmium dan plumbum dari badan kita.


ready stock...pm/wasup me 0199061133..

No comments:

Post a Comment